Introduction
La compagnie SCARLET a été instituée aux Pays-Bas en 1992 et fournit des offres de ligne fixe, de télévision numérique, de téléphonie mobile et de connexions web.
SCARLET a débuté en Belgique en 1997 et a rejoint le conglomérat Proximus en 2018.
Envisagez-vous de souscrire à une offre web, mobile ou numérique ? Mettez-vous en relation avec le service client de SCARLET ?
Découvrez ci-dessous la marche à suivre.
- Communiquer avec le service client de SCARLET par le biais du formulaire de contact ou par téléphone.
- Résilier mon abonnement chez SCARLET
- Opter pour un abonnement chez SCARLET
- Comment formuler une réclamation chez SCARLET ?
Comment joindre le support client de SCARLET ?
- Formulaire de contact
- Téléphone
- Courrier
Vous avez besoin de contacter le support client de SCARLET pour des interrogations concernant votre abonnement, votre offre, votre facturation, pour déposer une réclamation, pour souscrire à une offre, prendre un rendez-vous ou pour toute autre demande ?
Le support client de SCARLET est accessible via le formulaire de contact et pourra également être contacté par téléphone au :
08 008 40 00
Disponible du lundi au vendredi de 9H à 20H.
Le samedi de 9H à 17H.
Désirez-vous contacter un point de vente SCARLET proche de chez vous, pour connaître les horaires d’ouverture ou la disponibilité d’un produit ?
Vous pourrez vous rendre sur cette page.
Pour contacter SCARLET par courrier, l’adresse du siège social est :
Proximus S.A
SCARLET
Bd Roi Albert II 27
1030 BRUXELLES
Comment mettre fin à mon abonnement chez SCARLET ?
Vous bénéficiezWould you like to terminate your subscription with SCARLET?
You will be able to submit your termination request directly from your customer space.
To cancel, you will need to follow the following steps:
- Click on the subscription you wish to terminate.
- Click on « view or report an issue ».
- Go to « Submit a new question ».
- A drop-down menu will be available, click on it and then on « terminate my subscription ».
- You will need to specify the subscription, the desired termination date, and a phone number.
- After validating your cancellation, you will receive a cancellation confirmation.
Do you have multiple subscriptions to cancel? You will need to repeat this process for each one.
If you need assistance, feel free to contact the SCARLET customer service.
How to subscribe to a subscription with SCARLET?
Are you interested in an internet, mobile, TV subscription, or a trio pack from SCARLET?
You will be able to subscribe to a subscription by telephone with a customer service agent.
You will also have the option to go directly to the nearest SCARLET store near you.
Subscription cannot be done online.
Find all the currently available offers at SCARLET here.
How to make a complaint with SCARLET?
Are you a customer of SCARLET?
Have you had a bad experience and want to submit a complaint?
Your complaint must be submitted via the contact form, under the category « Other ».
When writing your complaint, please put the word « Complaint » at the very top.
Your customer number will be mandatory within your complaint; without it, your complaint cannot be processed.
Do you want to add attachments? This will be entirely possible using the form.
Upon receipt of your complaint, a representative from the SCARLET customer service will contact you as soon as possible.
Has the SCARLET customer service contacted you and the provided answer does not meet your satisfaction?
You can choose to transfer your complaint to the Online Dispute Resolution Platform or to the Telecommunications Ombudsman.
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