Présentation
Fondée en 2002, la compagnie aérienne belge BRUSSELS AIRLINES fait partie du groupe Lufthansa.
Le siège de BRUSSELS AIRLINES se trouve à l’aéroport de Bruxelles.
Avec une flotte de 38 avions, BRUSSELS AIRLINES assure des vols vers plus de 85 destinations.
La flotte de BRUSSELS AIRLINES dessert l’Afrique, l’Europe ainsi que l’Amérique du Nord.
Souhaitez-vous découvrir les avions qui composent la flotte de BRUSSELS AIRLINES ?
Vous pouvez les explorer ici.
- Comment procéder à une réservation chez BRUSSELS AIRLINES ?
- Comment formuler une réclamation chez BRUSSELS AIRLINES ?
- Comment solliciter une assistance aux voyages pour les personnes à mobilité réduite ?
Comment joindre le support client BRUSSELS AIRLINES ?
- Réseaux sociaux
- Téléphone
- Formulaire de contact
- Chat
Souhaitez-vous contacter le support client de BRUSSELS AIRLINES pour obtenir des informations générales, effectuer une réservation, demander une modification ou une annulation de vol ?
Le support client BRUSSELS AIRLINES est accessible via chat en ligne (avec un agent virtuel), les réseaux sociaux ou par téléphone au :
02 27 23 23 62
Disponible du lundi au samedi de 9H à 19H, le dimanche de 9H à 17H.
Pour les anglophones, le support client est joignable 7J/7, 24H/24.
Votre demande auprès du support client concerne votre réservation en ligne ? Vous devrez contacter le service d’aide par téléphone au :
02 53 33 81 81
Disponible du lundi au samedi de 9H à 19H, le dimanche de 9H à 17H.
Pour vos demandes concernant Miles&More, il vous sera demandé de contacter le :
09 02 51 600
From Monday to Friday from 9AM to 7PM, and on Saturday from 9AM to 5PM.
The MILES&MORE service is available 7 days a week and 24 hours a day if you speak English.
How can you make a booking with BRUSSELS AIRLINES ?
Are you looking to reserve a flight with BRUSSELS AIRLINES ?
To make a reservation, you have the option to :
- By phone at 02 27 23 23 62
- At a travel agency
- On the BRUSSELS AIRLINES website
How can you file a claim with BRUSSELS AIRLINES ?
Have you recently flown with BRUSSELS AIRLINES and need to make a claim ?
Your claim is regarding :
- A lost or delayed baggage : you will need to contact BRUSSELS AIRLINES customer service by phone at : 02 723 23 16 7 days a week and 24 hours a day.
- Damage to your baggage : find out what to do by visiting this page.
- A lost item ? You will be required to make a written claim using a contact form within 7 days of the loss.
How to request travel assistance for passengers with reduced mobility ?
Are you planning a trip with Brussels Airlines and require special assistance ?
Do you need special assistance at the airport ?
Do you need help only at the airport? You will need to fill out this contact form and send it back by e-mail.
Do you need assistance during the flight? You will be required to contact the Medical Assistance Coordination Service (MEDA) by :
+32 2 72380 14
From Monday to Friday from 9:00 AM to 12:30 PM and from 1:00 PM to 4:00 PM
Service can also be reached on Saturdays, Sundays, and public holidays from 9:00 AM to 1:00 PM
In certain situations, you may be required to complete the MEDIF form, which should be filled out by your physician and sent back via e-mail.
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