
Introduction
AXA Belgium est un groupe français établi à l’étranger et spécialisé dans l’assurance et dans la gestion d’actifs depuis 1994, pour les individus et les sociétés.
Fondé par Claude Bébéar en 1985, AXA Belgium voit le jour en 2000.
Chez AXA Belgium, vous pouvez souscrire à des contrats d’assurance tels que :
- L’habitation,
- La famille,
- La protection juridique,
- La santé
- …
Ainsi qu’à des produits bancaires.
- Contact service client AXA ?
- Souscrire à une assurance chez AXA ?
- Résilier votre assurance de chez AXA ?
- Effectuer une réclamation chez AXA ?
Comment joindre le service client AXA ?
- Formulaire de contact
- Courrier
- Téléphone
Vous avez une question concernant votre contrat, un sinistre ou toute autre demande en lien avec une assurance ?
Vous pouvez contacter le service client d’AXA via formulaire de contact ou par téléphone au :
+32 (0)2 678 61 11
Besoin d’une assistance urgente ou d’aide après un sinistre, le service client d’AXA est joignable par téléphone au :
02 550 05 55
Vous désirez contacter l’agence AXA la plus proche de chez vous ?
Vous pouvez trouver toutes les agences AXA Belgium ici, avec leur numéro de téléphone.
Pour envoyer un courrier au siège social d’AXA, utilisez l’adresse :
AXA Belgium S.A
Place du Trône 1
1000 Brussels
How to take out insurance at AXA?
Are you interested in getting insurance at AXA and want to know how to subscribe ?
You will be able to make a request:
- Online by performing a simulation, then by subscribing if the offer satisfies you
- By asking to be contacted
- At the office of your choice
How to terminate your insurance policy at AXA?
Do you have an insurance contract at AXA that you want to terminate ?
To find out the termination conditions and the documents to be provided please contact your AXA advisor.
Depending on your contract and the reason for your termination request, documents will need to be provided.
You will find the contact details of your AXA advisor on your contract.
Your termination request must be sent by registered letter with acknowledgment of receipt, handed over personally to your advisor against a receipt or by a bailiff.
How to make a complaint at AXA?
Are you a customer at AXA and are not satisfied with the services or products offered ?
Do you want to make a complaint ?
In the first instance, you can discuss it with your advisor.
Do you prefer to contact the Customer Protection AXA service ?
You will be able to submit your complaint:
- Through a contact form,
- By e-mail,
- By fax at +32 (0)2 678 93 40
- By phone at +32 (0)2678 61 11, exclusively to acquire information regarding the drafting of the complaint.
- By mail :
AXA Belgium
Customer Protection Service
Place du Trône 1
1000 Brussels
If the response provided within 30 days by the Customer Protection service is not satisfactory for you ?
You will be able to contact the Insurance Ombudsman :
- By e-mail
- By phone at :
02 547 58 71
- By mail :
The Insurance Ombudsman
Square de Meeûs 35
1000 Brussels
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